Видавництво "Видавничий дім "Освіта" виконує своє зобов'язання перед вчителями інформатики, дітьми та їх батьками: забезпечити навчальними посібниками школи у терміни, що дозволять якісно розпочати навчально-виховний процес 1 вересня. Сьогодні - про ще одну складову навчально-методичного комплекту "Інформатика-6" авторського колективу під керівництвом Морзе Н.В. Йдеться про робочий зошит.
Робочий зошит з інформатики для 6-го класу містить
завдання до 23 уроків,
які спрямовані на засвоєння учнями нових знань та умінь, передбачають
використання зазначених у програмі середовищ для розв’язування практичних
завдань, забезпечують розвиток в учнів навичок вищих рівнів мислення, уяви,
уваги, творчої фантазії. Пропонується наступні типи вправ:
- побудова логічної послідовності
- встановлення відповідностей, побудова аналогій
- побудова та заповнення схем, структурування відомостей
- узагальнення матеріалу з використанням тексту, поданого нелінійно
- застосування на практиці (компетентнісні завдання).
Передбачається,
що вчитель та учні самі визначатимуть, які завдання та у якому обсязі будуть
виконуватись на уроці та вдома. У такий спосіб
забезпечується підтримка різносторонніх
інтересів, нахилів та уподобань учнів; створюються умови для побудови власної
траєкторії навчання у рамках вимог навчальної програми та реалізації ефективної
диференціації навчання.
Авторський колектив виносить подяку усім вчителям, які висловили свої критичні зауваження та пропозиції до матеріалів не тільки робочого зошита. а усіх складових НМК "Інформатика-6". Маємо надію, що Ви побачите, що ми намагались почути кожного та Ваші пропозиції враховані!
Наскільки робочий зошит став якіснішим, в порівнянні з 5-тим класом, та які вправи є доречними, що слід змінити, як робочий зошит допомагає розвивати учнів - ці питання щоразу весь авторський колектив ставить перед собою. Відповіді на ці запитання ми б хотіли отримати від вчителів -практиків у нашому спілкуванні у коментарях цього посту. Дякуємо, що Ви залишаєтесь із нами!
Немає коментарів:
Дописати коментар