Урок 3-4

Урок 3

Вправа "Відгадай слово"



Відео "Алгоритм" (фрагмент з мультиплікаційного фільму "Почемучка 4 сезон 10 серия")


Урок 4

Для вчителя-початківця. 
Нагадуємо, що для уроків практичних робіт в журналі відводиться колонка із датою уроку та колонка Практична робота №. У змісті уроку за відповідною датою робиться запис:

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів

                 На початку уроку доцільно повторити з усім класом правила безпечної роботи за комп'ютером. Для цього можна за матеріалом форзацу запропонувати дітям "антиправила". Вчитель наводить приклад, як не діяти за комп'ютером та пропонує учням сформулювати інші правила самим. 
                  Особливості роботи з картою умінь на уроці практичної роботи описані у книзі для вчителя. Окрім цього скоро вийде до друку стаття про особливості проведення різних типів уроків інформатики у 5-6 класах у журналі Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 
                За матеріалами підручника учні мали змогу переглянути завдання практичної роботи. Напередодні учні отримали завдання повторити з математики: як будувати бісектрису кута за допомогою транспортира, з української мови: як визначати будову слова, з БЖД: яку допомогу надають при порізах. Для виконання комп'ютерних завдань практичної роботи учня обирають одне із завдань 4-6 на власний вибір відповідно до нахилу: математики, мовники та рятувальники. Із завдань 1-3 вчитель формує кожному учневі індивідуальний набір.

Фрагмент зошита для практичних робіт за посиланням:

Моделі завдань для виконання на практичній роботі та їх оцінювання

Модель 1
Бали
Модель 2
Бали
Модель 3
Бали
Модель  4
Бали
Завдання 1.  Порядок дій
2
Завдання 1.  Порядок дій
2
Завдання 1.  Порядок дій
2
Завдання 1.  Порядок дій або Завдання 3.  Система команд виконавця
2
Завдання 2.  Обчислювач
3
Завдання 2.  Обчислювач
3
Завдання 2.  Обчислювач
3
Завдання 2.  Обчислювач
3
Завдання 3.  Система команд виконавця
2
Завдання 3.  Система команд виконавця
2
Завдання 3.  Система команд виконавця
2
Завдання 4. Бісектриса кута або Завдання 5. Будова слова
4/5
Завдання 4. Бісектриса кута
4
Завдання 5. Будова слова
5
Завдання 6. Перша допомога
5
Завдання 6. Перша допомога
5

11

12

12

14/15





8 коментарів:

  1. Дякую за матеріали!
    А чи можна завантажити Вправу "Відгадай слово" на ПК, щоб діти могли виконувати її офлайн.
    Справа в тому, що на учнівських ПК встановлений Інтернет цензор, який блокує днаий ресурс, додаю адресу сайту в дозволені, сторінка вантажиться зобржажень немає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Додайте до дозволених сайтів у Цензорі адресу блогу та сайту learningapps.org - має дозволити відображати вміст. Ресурс, в якому розроблена вправа, належить до Веб 2.0 та без мережі не підтримується. Ми працюємо над розробкою офлайн диску диску.

      Видалити
  2. Тут у Вас 3 урок, а в робочому зошиті, зошиті контролю та підручнику другий.
    Даний урок провів на минулому тижні, виходить матеріали отримую вже після проведення уроку, було б краще отримати їх до уроку, щоб використати на уроці.
    Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відповідно до пропонованого календарного планування цей урок саме третій, тому так розміщуємо матеріали. Постараємось "випередити" календарне планування, щоб максимально врахувати усі інтереси. Дякуємо, що залишаєтесь з нами

      Видалити
  3. Можливо, комусь стане у пригоді добірка вправ, яку створюють вчителі нашого району. Не судіть строго, якщо щось не так. Будемо вдячні за науку та поради.
    http://infyavoriv.blogspot.com/p/blog-page_5.html

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую щиро за цікаві розробки. Діти дуже подобається. Я завжди була стронніком того, що в 5-6 класах потрібно використовувати велику кількість цікавих завдань в ігровій формі, а також показувала мультфільми. Тут знайшла багато необхідного і цікавого.
    Єдине, що хотілося б дійсно, щоб уроки викладалися трохи з упередженням, т.я. маю уроки по понеділках у 5 та 6 класах

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пані Олено, дякуємо за позитивні відгуки! На блозі для 5-го класу матеріали усіх уроків з попереднього року уже виставлені. У минулому навчальному році ми формували матеріали протягом року, апробовуючи їх на реальних класах. Цьогоріч ми їх тільки поновлюємо, додаємо щось нове. А 6-тий клас формується "вживу" напередодні наших уроків. Через велику зайнятість не можемо спланувати усі уроки наперед. Але будемо намагатись виправити ситуацію та викладати уроки з деяким лагом. Дякуємо, що залишаєтесь з нами!

      Видалити
  5. Я теж дуже дякую за хороші і цікаві розробки але знову таж проблема щой у всіх - трошки швидше б їх. Ми вчимося по суботах, тому цього тижня вже буду брати 5-6 урок.
    Що до прктичної теж не знала що є моделі для виконання (урок був у суботу) тому дала всі завдання. Мої учні виконали всі, навіть час залишився, то ще сиділи бавилися в "Лиху свиню" (вони від неї в захваті)

    ВідповістиВидалити