Урок 1-2

Урок 1

Гра "Пазли". 





provided by flash-gear.com
Зображення для гри "Пазли" Файл для завантаження

Вправа "Правила поведінки у кабінеті інформатики" (автор Оксана Пасічник)



Відео до уроку 

Набір зображень для вправи "Склади комп'ютер для школяра"
Запропонуйте дітям завантажити графічний редактор. Повторіть:
1) меню, Головне меню;
2) способи роботи з мишею;
3) поняття вікно програми, його складових;
4) інструменти графічного редактора;
5) створення зображень із файлів;
6) діалогові вікна.
Завдання вправи: обери серед запропонованих зображень шість зображень, які б ти обрав для комплектації комп'ютера для школяра. З'єднай пристрої на утвореному малюнку лініями. Підпиши пристрої. Збережи файл на Робочому столі під своїм прізвищем.

Урок 2
Інструкція саджання дерева




Демонстрація команд Робота-крана у програмі Gcompris. 
Завантажити програму можна за посиланням http://gcompris.net/index-ru.html

Матеріали до вправи 2 з рубрики Діємо

Методичний підхід до виконання вправи.
Запропонуйте учням виконати запропоновану у підручнику послідовність команд. Якщо скористатись файлом Сітка і рух розпочати із зазначеної червоної крапки, то на деякій команді виявиться, що слід виконати команду поза середовищем виконання алгоритму (поза межами поля файла сітка). Наголосіть, що команди виконують виконавці команд в деякому середовищі. В даному випадку - це полотно графічного редактора. Діти по-різному називатимуть файл із зображенням: Гачок, Кошик, Лабіринт, тощо. Запропонуйте дітям виконати наступну послідовність команд (їх кількість співпадає із поданою у підручнику)

Діти отримають зображення будиночка. Важливо наголосити учням те, що для виконання команд важливим є також  порядок їх слідування. Зміна порядку може привести до отримання зовсім іншого, ніж очікувався, результату. На домашнє завдання запропонуйте учням із поданого набору команд скласти таку послідовність, яка призведе до отримання іншого змістовного малюнка. Запропонуйте цю послідовність виконати на аркуші паперу у клітинку.

Середовище для відпрацювання навичок складання плану дій для досягнення мети. Гра "Лиха свиня"

http://learn.code.org/s/1/level/2

4 коментарі:

  1. Колеги, хто пробував виконати Вправу 2 з рубрики Діємо підручника?
    Щось у мене не виходить, я так зрозумів потрібно завершити малюнок там де починали.
    Якщо це так, команди треба поміняти.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пане Сергію, не встигаємо за вами! Це коментар для наступного уроку. Команди розташовані так, що змістовний малюнок одразу не вийде. Вчитель має пояснити, що перелік команд сам по собі не призводить до результату. А от якщо команди виконавець уміє виконати, ще й у правильній послідовності - тоді буде результат. До наступного уроку ми подамо розв'язок як вийде у дітей, можливі назви малюнка, бо діти бачать у ньому зовсім не те, що дорослі. Тоді послідовність інша, яка призводить до побудови будиночка. Окрім цього, ми подамо адресу сайта, на якому онлайн можна перевірити та відпрацювати правильний порядок дій. Слідкуйте за публікаціями - буде цікавий ресурс!

      Видалити
  2. Щось таке накрутили до вправи 2 з рубрики Діємо. Чому відразу не запропонувати дітям виконати правильну послідовність команд, яка приведе до результату?
    Гра "Лиха свиня" - супер, дітям подобається, дякую
    Чи не володієте Ви інформацією коли з'являться в продажі Робочі зошити інформатика 6 клас?
    2 тижні навчання пройшло, а зошитів немає...
    З нетерпінням очікую на матеріали для 3 уроку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пане Сергію, дякую за відгук. Вправу 2 не "накрутили", а так було задумано, бо ця вправа містить аж три вправи, які довелось скоротити при скороченні уроків.
      "Лиха свиня" й у нас пішла "на ура"! Будете мати цікаві ресурси - пишіть, ми поділимось зі всіма!
      В книзі для вчителя ми детально про ці вправи розповідаємо. Книга для вчителя ще не вийшла. А ось зошити уже всі є - мої учні вже працюють. В книгарні зошит контролю та практичних робіт був ще минулого тижня, а робочий зошит ми придбали цього тижня. Запитуйте в точках продажу або замовляйте на сайті. Скористайтесь дописом у блозі щодо контактів. Дякуємо, що залишаєтесь із нами!

      Видалити