Урок 7-8

Урок 7
Вправа "Алгоритм створення нового проекту у середовищі Скретч"


Матеріали для роботи із зошитом контролю
Номер завдання

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Разом балів

Схема оцінювання
1
1
1
1
1
1
1,5
1,5
3
12
Відповідь

В
Б
Г
В
А
А
А, Б, В
А, Б, Г
Г, І

Кількість балів












Урок 8
Моделі добору практичних завдань


Завдання
Модель 1
Модель 2
Модель 3
Модель 4*
1. Порядок дій
2
2

2
2. Алгоритм побудови трикутника
3
3
3
3
3. Алгоритм розв’язування рівняння
2

2
2
4. Літера
6

6
6
5. Оркестр

7
7
7
6. Парк
9
9

9
Всього балів
22
21
18
29

Якщо вчитель організовує роботу учнів над проектом "Навчаємо молодших" або "Будинок, в якому живе Кіт", то доцільно запропонувати учням виконати вправу 1 з теоретичної частини, завдання 4 із практичної частини. Решта часу практичної роботи - обговорення, планування та реалізація проектних завдань.

Немає коментарів:

Дописати коментар